ماکسیموس به یک موتور خورجینی 9.4 لیتری همی (Hemi ) هشت سیلندر با توربوشارژر دوقلو و اینترکولر دوقلو مجهز شده که می تواند 600 اسب بخار نیرو برای استفاده روزانه از این خودرو را تولید کند. اما نکته جالب توجه استفاده از سامانه سوخت دوگانه EFI بوده که با یک سوئیچ به صورت خودکار روی سوخت مسابقه ای با اکتان 116 تنظیم شده و نیروی موتور ماکسیموس را به 2000 هزار اسب بخار می رساند.
بسیاری از اجزا اصلی ماکسیموس از آلومینیوم ساخته شده که از آن جمله می توان به مخزن سوخت، توربوها و پوشش سوپاپ ها اشاره کرد.
توربوها دارای طراحی آینه ای مختص نلسون بوده که یکی از آنها در جهت عقربه های ساعت و دیگری در جهت خلاف حرکت عقربه های ساعت گردش می کنند. این خودرو بدون رنگ و به صورت فولاد صیقل خورده در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته تا توانایی هایی نلسون در کار با فلز بیش از پیش نمایان شود. البته ظاهر ناتمام خودرو جذابیت بیشتری به آن بخشیده است.
برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .